Entra en un mundo infinito de historias
Primer hi ha la tempesta i el llamp i la mort d'en Domènec, el pagès poeta. Després, la Dolceta, que no pot parar de riure mentre explica les històries de les quatre dones penjades per bruixes. La Sió, que ha de pujar tota sola la Mia i l'Hilari allà dalt a Matavaques. I les trompetes de la mort que, amb el seu barret negre i apetitós, anuncien la immutabilitat del cicle de la vida. Canto jo i la muntanya balla és una novel·la en què prenen la paraula dones i homes, fantasmes i dones d'aigua, núvols i bolets, gossos i cabirols que habiten entre Camprodon i Prats de Molló. Una zona d'alta muntanya i fronterera que, més enllà de la llegenda, guarda la memòria de segles de lluita per la supervivència, de persecucions guiades per la ignorància i el fanatisme, de guerres fratricides, però que encarna també una bellesa a la qual no li calen gaires adjectius. Un terreny fèrtil per deixar anar la imaginació i el pensament, les ganes de parlar i d'explicar històries. Un lloc, potser, per començar de nou; un lloc per a una certa redempció. De l'obra d'Irene Solà se n'ha dit: «El que triomfa arreu del relat és l'alegria de narrar» (Ponç Puigdevall, El País); «L'ofici narratiu entès com un esforç de construcció, d'anar-hi anant i tornant, de no deixar res per vàlid a la primera, de jugar amb la fina línia del que és realitat o ficció» (Esteve Plantada, Nació Digital).
© 2020 Editorial Anagrama (Audiolibro ): 9788433902726
Fecha de lanzamiento
Audiolibro : 16 de noviembre de 2020
Más de 650.000 títulos
Kids mode
Modo sin conexión
Cancela cuando quieras
Nada mejor que un audiolibro para esta temporada.
1 cuenta
Acceso ilimitado
Escucha y lee los títulos que quieras
Modo sin conexión + Kids Mode
Cancela en cualquier momento
Para los que quieren compartir historias con su familia y amigos.
2-3 cuentas
Acceso ilimitado
Escucha y lee los títulos que quieras
Modo sin conexión + Kids Mode
Cancela en cualquier momento
2 cuentas
15.99 € /mesCalificación general basada en 129 valoraciones
Reconfortante
Acogedor
Inspirador
Descarga la aplicación para unirte a la conversación y agregar reseñas.
Mostrando 10 de 129
Beg
21 mar 2025
Es hermoso. Destaco el lirismo de la narración, se nota que la autora es poeta. Eso sí, no apto para los que no les gustan las novelas polifónicas. Muy bien narrado por la actriz Irene Muntalà.
Miq
23 mar 2023
La Irene Solà es mostra amb una mestria de la llengua poc vista sovint; si ben bé de voltes em trobava més incòmode que no pas res, imagine que esta haura estat l'intenció de l'autora, així com cal també la fantàstica lectura de la Irene Muntalà
O.
1 sept 2022
Història molt original. Molt ben llegida.
Gemma
23 ago 2022
No entenc perquè a la meitat de la narració canvia d’idioma i narra en castellà
Net
30 jun 2022
Absolutament extraordinari. Més qué racomanable.
Pilar
26 feb 2022
Preciós! I la narració genial!
Ernest
13 ene 2022
Espectacular! M ha encantat de principi a fi. 100% recomanable.
Francisca
5 nov 2021
Meravellos el llibre i la narració ha fet que encara ho sigui més.
Josep Maria
19 ago 2021
Molt i Molt bo, se fa curt, t’engacha des-de les primeres frases i mentre l’escoltes et fa està atent i particep per sapiger a quin personatge pertany el relat que estàs escoltant en cada moment
Roser
19 abr 2021
Absolutament meravellós el text i la narradora
Español
España